Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke Media speler is momenteel het beste?

Ik hen een paar jaar de WD HD Media player, deze heeft geen live stream en kan ook niet alle formaten aan.
Namen die op mijn netvlies staan zijn
AC Ryan
Mede8er
WD?
Wie heeft mooie reviews of een vergelijking van topspelers (tegen scherpe prijs, dat wel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ikzelf heb een HDI Dune en dat zijn een van de beste mediaplayers van dit moment. Ze hebben naast goede hardware ook uitstekende software en dat is bij een mediaplayer een niet onbelangrijk onderdeel. Zorg dat je altijd een player met Sigma 8670/8671 chip hebt, want die kunnen vrijwel alle formaten aan en zijn ook snel genoeg. Laat de spelers met een realtek chip links liggen.

Als je veel muziek wilt spelen, moet je opletten dat de speler 'random'/'shuffle' over albums heen kan afspelen. Vrijwel geen enkele speler kan dat namelijk. Die met Sigma 8670 en 8642 (vorige model) kan dat wel.

Ik heb een HDI dune B1 met ingebouwde blu ray drive. Zo kun je ook altijd nog je dvd's en cd's afspelen. Bovendien kun je deze speler uitbreiden met externe harddisks. Aansluiten op een NAS is natuurlijk helemaal ideaal.
paulus811
12 jaar geleden
VLC media player kan volgens mij de meeste media bestanden aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing