interne hardeschijf word herkent, maar staat niet in 'Computer' -> 'Hardeschijf stations', wat kan het probleem zijn, en hoe los ik dit op? (zie omsch
Het gaan om de 'WD10EADS' hardeschijf van 1TB, het probleem is dat de HD wel word herkent in de BIOS en in de 'apparaatbeheer' -> 'Schijfstations'.
Ik heb geprobeerd om de stuurprogramma's bij te werken, maar er zijn geen nieuwere stuurprogramma's. Via de software van Western Digital zelf (waar de HD wel gevonden wordt) , heb ik een test uitgevoerd, en na een aantal uren stond er in de uitslag dat er iets fouts was met de HD.
Wat kan het probleem zijn, en hoe los ik dit op?
Met vriendelijke groet, Raffy
Toegevoegd na 14 uur:
De foutmelding staat in de foto.
Toegevoegd na 21 uur:
Alle problemen hierboven zijn opgelost, nu stuit ik op een ander probleem (die ik niet ken).
Ik had een partitie (H:) gemaakt van de HDD zonder te formatteren, zoals te zien is op de foto, nou kan ik hem niet openen en krijg ik het probleem dat de schijf niet toegankelijk is, ik had daarna gekeken naar de schijfbeheer en wat bleek nou, is dat de HDD een een 'RAW' bestandssysteem heeft, nou heb ik lopen zoeken op internet, en kwam uit dat ik hem moet formatteren, maar er zit nog belangrijke bestanden in, dus hoe moet ik de bestanden terug halen?
http://rawfilerecovery.blogspot.com/2009_12_01_archive.html
Toegevoegd na 1 dag:
Iedereen heeft een stukje meegeholpen om tot een oplossing te komen, en wil daarom jullie allemaal bedanken en een +je geven, maar er is maar 1 antwoord dat tot het eindresultaat heeft geleid, en dat is digirec.
Iedereen bedankt voor het helpen!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.