Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een scanner waar ik een hoop papieren kan opleggen endat de scanner ze vervolgens 1 per 1 scant?

Ik zoek eigenlijk een scanner die mijn leerboeken voor school kan scannen. Dan kan ik deze vervolgens op mijn ipad zetten en zo gemakkelijk overal mijn lessen leren met een lichte ipad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat bestaat, vooral scholen en bedrijven gebruiken ze, maar ze zijn zogoed als niet betaalbaar voor persoonlijk gebruik en het neemt veel plaats in beslag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou de huis tuin en keukenprinter kan het ook. De canon MX700 kan het ook :-)
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou , mijn vader is nogal gierig en wij hebben zo'n budget printer die bijna niets kan en het scannen met je zo'n ding omhoog doen en dan daartussen leggen en het duurt dan ook ontzettend lang !
Ik heb voor de zelfde reden de canon p-150 gekocht.
Werkt perfect maar alleen met losse bladen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@LaurensPro, het werkt echt alléén met losse bladen. Niet met een boek, dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het beste is zo'n handscanner je moet maar eens opzoeken op google dat is zo'n lang ding maarmee je over een blad moet rollen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een boek wilt scannen wel. Maar ik had mappen met losse bladen dus was de p-150 de beste oplossing
Je kunt beter een camera gebruiken denk ik die je elke 2 a 3 seconden een foto laat nemen vanaf statief. Dan hoef je alleen nog maar elke twee seconden de bladzijde om t slaan. Vervolgens alle foto's bewerken (meer contrast en de hoeken rechttrekken, paginaranden wegsnijden). Als het goed is kun je al de fotos dan op dezelfde manier bewerken. Dus dat kan je als een batchproces laten doen. Dan zou je in 10 minuten in ieder geval de fotos klaar hebben van je leerboek. Bijwerken van de foto en vervolgens omzetten naar pdf hoeft ook niet zoveel tijd te kosten als je het weet te automatiseren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding