2 maanden oude computer start opeens heel langzaam op, hoe kan dit?
2 maanden geleden heb ik een nieuwe computer gekocht en ik heb er al af en toe problemen mee. Het beeldscherm dat opeens een andere resolutie heeft, maar nog aangeeft dat hij dezelfde resolutie heeft, of dat na het opstartscherm alles gewoon zwart blijft. Vandaag heb ik (2 weken geleden had ik dit ook) dat mijn computer na 20-30 minuten pas opstart. Ik zie dan al het bureaublad, maar pas na 20 minuten kan ik pas ergens op klikken. Druk ik eerder op bijvoorbeeld een map op mijn bureaublad, loopt hij vast en krijg ik een melding dat Windows niet meer werkt.
Ik heb er helemaal niet veel opstaan en de ene keer heeft hij hier last van (laatste keer was dus 2 weken geleden en dan vandaag weer) en gisteren bijvoorbeeld heb ik helemaal geen problemen gehad. Wat kan hier de reden achter zijn?
iemand die zelf pc bouwt weet meestal precies wat wel en niet kan
dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het iets met hardeware is, als je scans toch schoon moeten we het toch in die richting zoeken.
dat hij dus heel lang doet over het helemaal opstarten en klaar zetten is wellicht veroorzaakt door ene verkeerde driver ?
hoogstwaarschijnlijk je videokaart ?
het is zondag ik heb wel tijd ken je teamviewer ?
dan wil ik wel eens en kijkje nemen zie je pm
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.