Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mogelijkheid om een film over twee schermen te kijken met een Geforce 6800 GT (agp)?

Ik heb al twee schermen (een vga en een dvi), nu vraag ik me af of het mogelijk is een film over twee schermen tegelijk te kijken, met zegmaar een heel groot beeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan het doen door het tweede scherm als uitbreiding van je bureaublad te zetten dan een film op te starten en dan het vergrootglas van Windows te gebruiken. Je kan ook de Mediaplayer over twee schermen trekken door de zijkant te trekken.

Toegevoegd na 16 minuten:
Grootste probleem is natuurlijk dat de Aspect Ratio niet overeen komt en dat je dus zwarte balken aan de zijkant krijgt of beeld gaat missen, en je hebt ook nog eens de balken van je monitor in het MIDDEN van je beeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp niet wat je bedoelt met vergrootglas gebruiken, maar als ik windows mediaplayer uitrek over twee schermen laat ie maar de helft zien, op 1 scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows knop (indrukken) vergrootglas (intikken) en dan aanklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MPC (media player classic kan ik zo over twee schermen trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg wel dat beide schermen op de zelfde framerate lopen. 60hz.

Andere antwoorden (2)

Ik zou niet weten waarom niet alleen ik zie het nut niet zo, tenzij je met zoveel mensen in de kamer zit dat ze anders niet allemaal tegelijk naar de film kunnen kijken. Je kunt eigenlijk beter een videoprojector aanschaffen om een groot beeld te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Licht eraan, hoeveel uitgangen zitten op het apparaat?
Als je dan gewoon 2 kabels erop aansluit en die aan het beeldscherm sluit moet het het gewoon doen, dit heb ik ook gedaan toen ik een instructie gaf met mn xbox, 1 verbonden met HDMI en 1 verbonden met scart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding