Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop heeft wel eens kuren, dat die zo ineens uitvalt. Wat is dit? (zie bijlage foto?)

Niet eens zo heel vaak, maar af en toe laat die een steekje vallen, net alsof die op tilt slaat of zo. Weet niet hoe ik dit zal / moet omschrijven. Daarna start die ook wel weer normaal op en zo, ook niks geen melding van wat het veroorzaakt zou kunnen hebben...

Vooral met spelletjes op Facebook en als ik video's aan het kijken ben, dan doet die dat hoofdzakelijk.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb me ook laten vertellen dat hij veel te heet werd, dus heb ik hem helemaal schoon laten maken bij de koelingsfin? (of hoe heet dat exact) en staat nu op een standaard die extra koeling genereert, het gebeurt nu regelmatig minder, maar het euvel is niet helemaal weg...

Toegevoegd na 4 uur:
Zie ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/ferrari-collection-schaalmodellen-verschenen-288.266718

Schijn daar weer geen antwoord op te krijgen, maar wil het toch wel heel graag weten. AUB, iemand? LOL:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Dit is al een ouder model? ;P
Geen zorgen.
Het is duidelijk je video kaart.
Het zit idd vaak bij spelletjes omdat hij ze niet kan ("hij=videokaart".).
Even binnenbrengen bij z'on pc dokter en het is gepiept in no-time.
Sterkte!
-james
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zou er normaal gezien een probleem zijn met je grafische videokaart. Best eens binnenbrengen, hier kunnen we niet veel doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, dat is wel vreemd er kan een fout in je software zitten. Het kan ook te maken hebben dat de scakelaar niet werkt of dat er een kleine kortsluiting komt je zou is naar bcc mediamart etc. Evt. Een laptop bedrijf die gespesiizeerd is in dat soort dingen. Ik hoop dat ik je genoeg geholpen hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing