Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik via mijn pc, mijn blackberry besturen ?

mijn blackberry doet het niet meer sinds gister en ik vraag me af of ik via mijn computer hem kan besturen. Het scherm doet het niet meer en geeft alleen een wit beeld. Maar de blackberry zelf doet het wel nog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
724

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Via het progama TeamViewer,dat installeert u op u Blackberry en op u computer en dan kunt u via uw Blackberry u computer besturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van welke BB je hebt gekocht heb je daar waarschijnlijk ook een cd rom bij gekregen, daar staat desktop manager op die je moet installeren op je pc en dan verbinden dmv een usbkabel. Mocht je bv een curve hebben dan heb je die cd niet gehad,maar kun je desktop manager voor je BB gewoon downloaden op bv deze site: https://swdownloads.blackberry.com/Downloads/browseSoftware.do Let wel op dat je de juiste taal kiest voor de download. In jouw geval dus multilanguage of Engels. Vanuit dat programma kun je je BB herstellen en opnieuw installeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maak met dit programma eerst een backup , maak dan je BB helemaal leeg, installeer de nieuwe software en zet je backup terug. Dit probleem heb ik vaker opgelost. Let wel even op of je het juiste OS installeert wat je hebben wilt, anders moet je eerst even de vorige versie zoeken. Mocht je er niet uitkomen laat het dan maar weten.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding