Welke onderdelen/kennis heb ik nodig voor het bouwen van deze schakeling?
Ik wil een schakeling bouwen dat op een bepaald moment vanaf mijn computer een signaal wordt verstuurd naar een elektromotortje die dan gaat draaien naar links of rechts.
Weet iemand hoe ik dit kan doen en wat voor chip/hardware ik daarvoor nodig heb?
Toegevoegd na 1 uur:
Ik zal mijn precieze probleem uitleggen. Ik ben bezig met het maken van een fingerprint beveiligingssysteem voor mijn kamerdeur. Ik doe dit voor mijn lol, dus wil daarom geen kant en klare deurhendel met fingerprint kopen. Ik heb nu dus een fingerprintreader, een pc en de software die weet wanneer je de juiste vinger hebt.
Ik heb de codes daarvoor allemaal al geschreven. Ik ben verder niet zo goed met schakelingen, daarom vroeg ik hierom. Mijn pc weet nu wanneer ik met mijn vinger erop druk. Ik wil dat wanneer dat gebeurt, er een signaal naar de elektromotor gaat die dan mijn sleutel draait. De elektromotor staat er ook al geïnstalleerd. Het gaat om een 3.6 V elektro motor uit een elektrische schroevendraaier. Nu weet ik dus niet hoe ik er voor kan zorgen dat mijn computersignaal de elektromotor aanstuurt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.