Welke goedkope videokaart kan het spel Bioshock spelen?
Mijn broer zegt dat zijn videokaart steeds vastloopt en dat het spel crasht. Dat heeft waarschijnlijk met de videokaart te maken. Wat is een goedkope, goed merk, van videokaart die Bioshock (1) aankan? Ik heb het niet over Bioshock 2, maar de'n 1. En de recente spelletjes zou die videokaart ook moeten kunnen spelen. Zijn huidige videokaart is veel te laag (nvidea gforce 9600 GT met slechts 215 mb ram videogeheugen. Zijn Pc is een medion, met 4 ghz en 2 GB ram-geheugen.
Toegevoegd na 13 minuten:
Mijn broer heeft devolgende videokaart: Nvidea Gforce 9600 GT met slechts 256 MB RAM videogeheugen. Zijn intern PC-geheugen is 2 GB, 4 ghz processor
Telkens als hij het spel Bioshock (1, niet 2) speelt, slaagt het wel op een of andere plaats vast. Waarschijnlijk ligt het aan de videokaart.
Mijn vraag is:
Welk is een relatief goedkope videokaart van een goed merk, dat zeker Bioshock 1 kan spelen? (dus zeker MEER dan 256 mb videokaart-geheugen).
Zeker niet meer dan 160 euro, eigenlijk vanaf 100 euro...
Huidige spelletjes moeten met die nieuwe videokaart gespeeld kunnen worden... Ik bekijk veel reviews op internet dus ik weet wanneer jullie mij een dure videokaart willen aansmeren. Niet slecht bedoeld hoor.
Er moeten toch goedkope videokaarten bestaan die 500 MB of meer videogheugen hebben (1GB) en die relatief goedkoop zijn. Dat moet toch bestaan?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.