Zwart scherm met Analoog-Digitaal, hoe los ik dit op?
Hoi, sinds enkele weken schakelt mijn computer zichzelf vaak uit bij het spelen van PC games en soms ook als ik Youtube videos afspeel. Ik ben al bijna een week ermee bezig en ik snap niet wat er aan de hand kan zijn. Waneer ik bepaalde PC Games opstart , schakelt mijn computer zichzelf 80% van de tijd uit. Vervolgens krijg ik dus een zwart scherm waarbij in de linkerboven hoek de woorden Digitaal en Analoog elkaar afwisselen.
Allereest kan mijn computer met gemak alles aan. Ik heb 6GB RAM geheugen en een ATI Radeon HD 4850 video kaart. Me monitor is een Samsung Syncmaster, die ik al 3 jaar zonder problemen heb gebruikt.
Ik heb al me video en CPU driver geupdate, ik heb Flash players (Java en Adobe) opnieuw geïnstalleerd, ik heb geprobeerd mijn computer op de allerlaagste instellingen te zetten en ik heb de computer uit elkaar gehaald en helemaal schoon gemaakt (al het vuil weggehaald)
Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen doen? Helaas heb ik geen 2e Monitor die ik kan aansluiten op mijn computer dus ik kan niet testen of de Monitor wel daadwerkelijk het probleem is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.