Heeft iemand goede tips voor het aanschaffen van een "pen" voor de pc?
vooral ronde dingen tekenen met de muis lukt ons nooit... we willen dus graag een pen om vrije lijnen zelf te kunnen zetten. (ik werk graag met paint.net)
omdat mijn partner en ik er allebei een willen, vragen we ons nu wel af wélke dan.
Iemand ervaring mee?
Of leg een CD op je tablet, teken een perfecte ronde en vaak wordt het een ellips op je scherm. ... wees je daar bewust van: je kan zien als je wil tekenen hoe dit je 'natuurlijk instinct' wat gaat in de weg staan. Een ander ding waar je aandacht kan aan geven is de kwaliteit van de pen: vaak zijn het plastieken dingen die niet lang meegaan. Andere modellen hebben meer duurzame materialen. mmm gaf al aan dat de knoppen heel belangrijk zijn. De man/vrouw heeft gelijk dat dit belangrijk is: dit zorgt voor jouw algemeen gebruiksgemak. Lees vooral op forums, review sites, hardware sites, comparison sites... en indien mogelijk koop niets zonder het te proberen en de bovenstaande dingen te ervaren.
Anders gezegd: ga af op mensen hun ervaring en dus ook je eigen ervaring.. vergeet al de marketing.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.