Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er in de handel laptops die met twee accu`s geleverd worden?

Net zoals er bij electrische boormachines vaak twee of soms wel drie accu`s bijgeleverd worden.
Dan kun je wat langer doorgaan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Bij Dell laptops heb je bijvoorbeeld Een DVD brander die je eruit kunt trekken. In de opening kan je een speciale batterij plaatsen. Althans bij sommige Latitude modellen in het verleden.

Daarnaast kan je natuurlijk meerdere batterijken kopen. Bij een accuboormachine gebruik je de extra accu niet tegelijk, maar als die op is. Ik bestel zelf altijd twee accu's. Ook omdat ze al snel minder worden.

Bij mijn Dell Latitude 6510 heb je ook nog eens de keuze voor de capaciteit van de accu: 4, 6 of 9 cell. De 9 cel die ik zelf heb gaat lang mee (4 uur), maar steekt een stukje uit.

Er zijn dus verschillende mogelijkheden om te zorgen dat je langer door kunt gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze zijn er zelf, waar er twee tegelijk in kunnen, zodat je er een kan verwisselen zonder dat de laptop uit hoeft.

En je kan er natuurlijk zoveel bij bestellen als je wilt,
100 accu's erbij: geen probleem (kost wel wat extra)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb jaren geleden in een blad eens een workshop gezien waar je op basis van 1,5 volt oplaatbare batterijen en standaard batterijhouders (Conrad) een reservebatterij voor je laptop kon maken, die je bv in je tas kon opbergen en die via de voedingsingang werkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op Marktplaats. Voor de meeste laptops kun je accu's tegen een redelijke prijs bijbestellen. Let wel op de capaciteit en let erop dat het een lithium ion accu betreft. Hieronder zet ik een voorbeeld.

Toegevoegd na 14 minuten:
Hier een beter voorbeeld:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing