Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Router/laptop herkent netwerksleutel niet... Hoe komt dat?

En alle tekens op mijn toetsenbord werken niet meer naar behoren. als ik nu het vraagteken indruk komt er een = ... Hoe los ik dat op=

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet 100% zeker dat ik het goede wachtwoord invoer... maar de computer zegt vervolgens ´netwerksleutel komt niet overeen´

Toegevoegd na 3 uur:
Allen bedankt voor de uitleg. Invoertaal van toetsenbord veranderd. Dus de tekens geven geen problemen meer.
Problemen met verbinding heb ik inmiddels na anderhalve dag puzzelen ook op kunnen lossen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er rare tekentjes in zitten komt dat door je toetsenbord, gewoon even control en shift tegelijk indrukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien leuk als je even vermeld hoe je het hebt opgelost?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zou ik idd graag willen doen Tomnl. Maar ik weet zelf ook niet precies hoe ik het voor elkaar heb gekregen. Het was iets met DHCP-instellingen en netwerkcoderingen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Ctrl + shift wil nog wel eens werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo? Wat doet dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry voor bovenstaande comment, laat maar...
Als de tekens op je toetsenbord niet goed werken zal het daar wel aan liggen is de sleutel niet goed ingetypt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan je toetsenbord instelling veranderen in NL of VS.
waarschijnlijk dat dit het is.
Als het goed is, moet er rechtsonder op de taakbalk een toetsenbord staan. als je hierop klikt zie je VS (internationaal) of NL.
Veranderd naar VS(int)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hebben wij ook gehad
de andere computers (Vista, Win7) deden het wel met de netwerksleutel, maar de laptop op WinXP niet.
bleek dat de laptop te oud was voor het nieuwe glasvezelmodem. opgelost door cdrom met installatie van KPN te lenen van de buren. Die wijzigt het zelf ipv dat ie het jou vraagt.

wat dat toetsenbord betreft: op Amerikaans zetten ipv Europees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ff je insert knop van je toetsenbord 1 keer indrukken.
Dan heb je weer je gewone letters
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je toetsenbord staat op het verkeerde land zet het op verenigtestaten internationaal. Links onder aan je scherm staat een klein toetsenbordje klik hierop en kies vs.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Waarschijnlijk geeft je toetsenbord toch niet hetzelfde resultaat als je hoopt.
Daarom kan je het beste je netwerksleutel ergens anders typen. Bijvoorbeeld in kladblok of in het google zoekvak en daaruit kopiëren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding