Is het juist dat ik geen service meer krijg bij Telefoonkopen?
Ik heb 2 mobiele telefoons bij ze gekocht. Die hebben ook een camera. Ik wilde graag foto's uit die telefoons in een e-mail kunnen zetten, al heb ik niet het flauwste benul hoe dat moet. Ik vroeg dat dus toen ik de telefoons kocht. De verkoper zei dat ik een snoertje nodig had, maar we gingen er niet over door. Ging er een paar dagen later heen om zo'n snoertje te kopen. Toen zei de verkoper, een andere, dat ik daarvoor geen snoer maar een stickje moest kopen. Dat deed ik dus. Thuis bleek me dat er een mini CD'tje in de verpakking zat dat ik niet in mijn PC kan doen omdat de CD speler daarvan zich in een vertikale positie bevindt. Twee dagen geleden had ik een monteur in huis en dacht hem dit varkentje dan maar even te laten wassen, maar hij zei dat het met het stickje niet kon omdat de computer geen bluetooth heeft, maar dat het wel met een snoertje kan. Dus ik vandaag bij Telefoonkopen weer gevraagd om een snoertje. Hebben ze niet en kunnen ze ook niet bestellen. Volgens hun moet ik met dat stickje wél foto's over kunnen zetten want daarvoor staat er op dat mini CD'tje een programma. Ze wilden het stickje niet terugnemen omdat ik het al in mei heb gekocht Einde verhaal wat hun betreft. Mijn mobiels zijn de Samsung B310 en dat stickje is een Tinytooth usb bluetooth adapter. Wie weet hier raad op? Mijns inziens hadden ze bij Telefoonkopen in eerste instantie niet moeten zeggen dat ik een stickje moest kopen, maar dat ze zo'n snoertje niet hebben. Wat vinden jullie?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.