Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben opzoek naar een goede goedkope game laptop.

Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke games wil je spelen en wat vindt je goedkoop? Oftewel wat is je budget?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goedkope game laptop bestaat niet, er wordt namelijk minder 'goede' hardware in de laptop gedaan, zodat het past. Als je een goede game computer koopt van €500,-, dan kost het met dezelfde specificaties al gauw €100-€200,- meer op een laptop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goedkoop gamen en laptop gaat eigenlijk niet echt samen. Als je het goedkoopst wil gamen(Windows Games) kan je echt vele malen beter een Desktop kopen. Zeker omdat je dan met een relatief kleine investering weer een jaartje mee kan draaien (upgraden GPU). Maar als een laptop de enige keus is. Zou ik ten alle tijden deze benchmark resultaten erbij houden:

http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html

Heb ook een voorbeeld geplaatst van een game laptop van MSI met een nVidia 460M (GPU) erin. En een laptop van Asus met een 540M een mindere kaart maar nog steeds wel geschikt om een spelletje op te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo is het, kan het niet beter verwoorden. +1!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jup. Ook al is de laptop goed genoeg voor de Game dan nog is het irritant om erop te gamen.
capthavoc
13 jaar geleden
Inderdaad dat zeg ik al jaren ;)
als je een flink budget hebt koop dan een goeie gamepc desnoods even wat minder geheugen enzo maar zorg voor een machtig moederbord en cpu
veel makkelijker uit te breiden
en een lichte intel core laptop
heb je het beste van 2 werelden en je game pc kan je later als je weer wat meer geld om handen hebt heel makkelijk upgrade tot een waar monster.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vergeet GPU in je verhaalt, die blijft het belangrijkst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je hebt bij de Aldi een gamelaptop van Medion van ong. €900/1000. Je hebt ook gamelaptops van MSI. Zoek hier maar eens naar en neus anders een keer op Marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 650 € heb je hele goed acer aspire laptops met game specs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer is geen goed merk. Staat ervoor bekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al 2 acer aspires mijn 2de heb ik 2 jaar lang met best goede Specs : AMD Athlon duo-Core processor Windows 7 home premium 64 bits sp1 4 gb werkgeheugen Ati radeon HD 3650 1 gb video kaart 2.1 GHz processor en hij runt alles lekker er is niks mee met de laptop ik kan world of warcraft en mw2 heel goed runnen maar mijn batterij is stuk ik heb ook een acer pc dit jaar gekocht werkt perfect kun je me uitleggen wat u zo slecht vind aan acer of welke verhalen u hoort?? Mvg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer heeft geen goede klantenondersteuning. Ook staan ze ervoor bekend dat ze onderdelen (soms half kapotte of gebruikte) in een desktop steken.
Kijk eerst eens welke games je wilt gaan spelen, en of het voor jou vaak veel meer geld waard is om alles op maximaal te zetten, een advies kan ik zeker geven,beter een Pentium 4 met 4gb ram en een leuke videokaart dan eendure quad of I7 met standaard specs.
Ik zou persoonlijk zeker voor een 2e hands exemplaar gaan, maar vergeet niet dat als je een laptop koopt en die koop je omdat je onderweg wilt gamen de batterij vaak een issue is bij 2e hands exemplaren ,ook altijd zelf gaan proberen, en vergeet bij nieuw is goedkoop duurkoop maar bij 2e hands hoeft dit niet (altijd) zo te zijn.
Ik heb zelf toevallig een laptop gekocht voor 5 tientjes, terwijl ik voor een "slaapkamer" pc ging zoeken, nieuw os erop en hij draait als een zonnetje!
Laatst maar niet minst: alles in een laptop is kleiner dus duurder, word heter dus gaat ook korter mee in het algemeen gesproken.
Conclusie alleen een game-laptop kopen als je vaak onderweg games wil gaan spelen.
Ook wil ik je aanraden je allicht komende aankoop zoveel mogelijk op netstroom te laten draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er zelf 1 het is een acer aspire 5750G hij is relatief snel voor de prijs van 619 euro ik zou je hem zeker aanraden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding