hoe zit het met dual-core?
als ik een dualcore prosessor van 3 ghz heb, heb ik dan een totaal van 6 ghz?
of bij een 12-core van 2 ghz, 24 ghz?
alvas bedankt
1.3K
1.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Zoekertje,
De vraag is hoe zit het met Dual-Core,
Dat betekent dat hij niet thuis is in de computer wereld.
Dan kan je wel antwoord geven dat zijn vraag juist is, dat zijn processor een totaal is van 6Ghz, maar als je dat anderen gaat vertellen wordt je uitgelachen.
En ja mijn antwoord geeft dat ook aan. Zijn totaal is 6Ghz.
Echter wil (en mag) ik hem erop wijzen dat dat niet de juiste benaming is voor zijn processor. Je komt nogal Azijnpisserig over in jouw antwoorden. Je kan ook gewoon zelf het goede antwoord geven, dat is je goed recht. En laat anderen lekker op hun eigen manier antwoord geven. Ik heb jou bijvoorbeeld nog nooit verteld hoe irritant het Groet: zoekertje overal achter zetten is. Op veel fora zoals tweakers.net is dat zelfs verboden
laten we elkaar in onze waarde houden. Want je gaat meer de associatie zeikertje bij me oproepen.
Echter wil (en mag) ik hem erop wijzen dat dat niet de juiste benaming is voor zijn processor. Je komt nogal Azijnpisserig over in jouw antwoorden. Je kan ook gewoon zelf het goede antwoord geven, dat is je goed recht. En laat anderen lekker op hun eigen manier antwoord geven. Ik heb jou bijvoorbeeld nog nooit verteld hoe irritant het Groet: zoekertje overal achter zetten is. Op veel fora zoals tweakers.net is dat zelfs verboden
laten we elkaar in onze waarde houden. Want je gaat meer de associatie zeikertje bij me oproepen.
gvrox
13 jaar geleden
Zoekertje, ik zie juist in jouw antwoorden vaak onnodige, en verwarrende opmerkingen staan. En niet zelden blijkt er ook nog eens uit dat je een vraag te snel hebt gelezen, of gewoon niet begrepen hebt. Dus je hebt zojuist jezelf treffend omschreven :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we het leuk houden jongens :-) , en met feiten bewijzen of theorieen komen. Heb ook weleens dat ik zie dat het grote deel van de antwoorden onjuist is, voor mij altijd een reden om een antwoord te geven of in een reactie lekker een discussie op te werpen. Wat wel jammer is dat mensen soms echt niet eens half op een antwoord reageren. Het eerste antwoord slaat de plank echt mis met een duidelijk antwoord geven op de vraag, maar die kan je daarom natuurlijk ook gewoon melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@vondan,
dat ik niet thuis ben in de computerwereld, is niet waar.
alleen heb ik altijd de oude pc's en laptops van mijn pa's werk gekregen en dus is dit de eerste keer dat ik te maken heb met dual-core.
en om zelf geen foute conclusies te trekken, heb ik het even gevraagd.
alleen heb ik altijd de oude pc's en laptops van mijn pa's werk gekregen en dus is dit de eerste keer dat ik te maken heb met dual-core.
en om zelf geen foute conclusies te trekken, heb ik het even gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo bedoel ik het niet, maar het is wel zo dat als je niet weet hoe het zit met een dual core, je niet echt in het computerwereldje zit.
Sinds 2006 is intel al uitgekomen met een Core 2 Duo, dus daarvoor waren er al de energieverslindende dual cores.
Dat is dus meer dan 6 jaar... Maar daar gaat het hier eigenlijk niet om. De discussie hier gaat erom dat er wordt gezegd dat ik een verkeerd antwoord geef en er allerlei onzin bij vertel terwijl de persoon die dat zegt er zelf zo te zien helemaal niks van weet... en dan met zo;n opmerking komt.
Had hij gewoon zijn mond gehouden, dan hadden wij deze discussie niet eens gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie niet echt waar Zoekertje zegt dat jouw antwoord fout is. Nam juist aan dat hij de twee voor jou beschuldige van nonsens. Maar dat is ook lastig want hij zegt het niet echt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.