Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn externe beeldscherm werkend met Macbook pro

Als ik mijn Macbook op een extern beeldscherm aansluit, word het scherm van mijn Macbook blauw, en het externe beeldscherm heeft geen input. Hoe kan ik er voor zorgen dat het externe beeldscherm het doet?
(Macbook pro 13 inch, extern beeldscherm: Philips 190WV 1440x900 resolutie, vga connectie)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb je de MBP al opnieuw opgestart en draai je Mac OS X 10.6.7 + alle updates?

Ik weet anders wel bijna zeker dat het aan het adaptertje ligt, dat het scherm blauw wordt is normaal als je een scherm koppelt of ontkoppelt maar dat hoort na 1 of 2 seconde weer weg te gaan.

Waar heb je dat verloopje gekocht? Ik zou willen adviseren langs te gaan bij een Apple reseller zodat zij het ook kunnen testen en kunnen ontdekken waar dit aan ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Staat je tv op het goede kanaal?

Kijk anders de systeemvoorkeuren eens na bij beeld oid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je adviseren,als je beeldscherm een DVI ingang heeft, een DP-DVI kabel te kopen of om te ruilen voor je DP-VGA kabeltje. Ik heb even de pagina van de DP-VGA adapter van apple zelf gelezen en even op google een zoekfunctie gedaan en het wemelt van de klachten van mensen die het gewoonweg niet aan de praat krijgen en ook niet met een oplossing komen.

Ik ben er even vanuit gegaan dat je een DP-VGA kabeltje hebt gekocht een andere aansluitmogelijkheid ken ik niet bij Mac's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing