Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik in dat ik met 2 beeldschermen kan werken=

Ik wil een 2e beeldscherm aansluiten op mijn Laptop. Is dat mogelijk? Het is een nieuwe Acer laptop van mijn werk.
Op mijn Macbooki van 4 jaar oud lukt het wel dus dan moet het op deze acer toch ook wel lukken?

Ik krijg het wel zo ver dat ik op beide schermen hetzelfde beeld heb, maar nog niet dat ik op beide kan werken en met de cursor van het ene naar het andere scherm kan.

Gr. Wouter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Windowsvlaggetje + P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In configuratie van de videokaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe dat met persoonlijke voorkeur aanpassen, rechtermuisknop op het bureaublad. Dan kan je ergens beeldschermen instellen. Stel je de ene in als scherm 1 (hoofdbeeldscherm) en de 2e als je extra scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
start menu -> instellingen -> Controle paneel -> Beeldschamr / weergave (In engel: DIsplay)

Daarin kan je naar het tab blad instellingen (Settings) waar je op een plaatje de 2 monitors ziet. Nummer een en nummer twee. Klik een van de monitors aan, en dan kan je de instellingen van die monitor aanpassen. Als je muis nit correct van het ene naar het andeere scherm gaat, kan je hier ok je monitors 'omdraaien' qua plaatsing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing