Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede monitor?

Ik ben opzoek naar een nieuwe LCD monitor, wie kan mij helpen?

Wensen:
- Full HD (1920x1080)
- HDMI input
- Minimaal 21,5"
- Glanzend of mat maakt niet veel uit
- Max 150 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb even een mooie zoek functie op tweakers voor je gedaan, best beoordeelde als eerst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://link.marktplaats.nl/439096788 (Met touchscreen. Onbekend merk maar daar zul je werkelijk niets van merken)

http://link.marktplaats.nl/442266807 (Mooi Groot, van bekender merk)

Je moet niet terughoudend zijn met marktplaats aanbiedingen. Ik heb er al jaren goede ervaringen mee. Ga gewoon zelf even langs en je komt nooit bedrogen uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer heeft verschillende goede beeldschermen, die voldoen aan jouw eisen, voor een goede prijs!
Ik heb er een van 24" voor 170 euro gekocht vorig jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even bij de PriceWatch van Tweakers.nl kijken. Daar kan je zeggen aan welke eisen je monitor moet voldoen. Dan krijg je een lijst met alle producten die daaraan voldoen plus de winkel waar je het betreffende product voor de laagste prijs kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel gecharmeerd van Samsung monitoren. Geven een goede kleur contrast.

Het maakt wel uit wat je wilt doen. Als je veel games speelt of films bekijkt, moet je echt een snelle monitor hebben. Dan kan je niet meer uit de voeten met de goedkoopste modellen.

Samsung heeft goede en tevens ook goedkope modellen.
Ik heb een 23" full HD, widescreen met DVI input (gelijk aan HDMI als je een adapter gebruikt), voor 169 Euro.
Type is 2333T, bij de Mediamarkt.

Verrassing was de kleurechtheid waarbij ik als amateur fotograaf deze monitor nu gebruik voor fotobewerking. Ze gebruiken dezelfde technologieën als de hele dure professionele monitoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing