Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HELP!! Mijn micro sd kaart is geformateerd! Al mijn belangrijke bestanden zijn weg!! Kan ik deze nog terughalen?

Help alstjeblieft! Ik moet echt die bestanden weer terughalen. Op de een of andere manier is mijn sd kaartje gecrasht, en kon geen enkel apparaat die ik hier in huis heb hem meer lezen. Ik moest hem persee formateren.
Dat heb ik gedaan. Mijn telefoon heeft hem snel geformateerd, dus de bestanden moeten er zeker nog op staan. Hoe krijg ik deze terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Stop hem eens in een kaartlezer ( of op de manier hoe je hem normaal aan je pc/laptop hangt)

en gebruikt dit gratis programmatje is http://www.piriform.com/recuva

om hem te laten scannen.

Heb er al verschillende keren foto's/documenten van beschadigde/geformateerde SD kaarten/ hardeschijven afgehaald

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image