Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een oude pc gekregen, maar het beeld doet het niet. De pc staat wel aan, maar het beeld staat standby... Zou iemand mij willen helpen? bvd

Toegevoegd na 1 uur:
Bedankt voor deze snelle reacties!

Ter verduidelijking:

Ik heb van mijn "goede" pc de beeld-kabel gebruikt, dus daar ligt het niet aan. misschien missen een paar onderdelen, maar ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn.

hopelijk kunnen jullie hier iets mee:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

controleren of het beeldschermsnoer goed is aangesloten, mogelijk is deze stuk waardoor het beeld niet aanspringt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een extra videocard heb moet j wel op de videcard aansluiten.Misschien heb je niet de goeie uitgaan gekozen van je monitor/ tv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of mogelijk is het beeldscherm stuk, of de videokaart. Of besturingsysteem is dusdanig oud dat deze het beeldscherm niet kan ondersteunen, niet de juiste driver, deze twee lijken mij onwaarschijnlijk but you never know...

Ik denk dat het heel lastig aangeven is voor anderen wat het kan zijn op basis van deze informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk voor knopjes op het scherm kan zijn datie op het verkeerde signaal staat
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Het zou ook kunnen zijn dat de PC gewoon helemaal niet opstart. Dan heb je ook geen beeld, en gaat de monitor in standby. Piept de PC na het opstarten? (sluit speaker aan op het moederbord!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding