Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik nu nog doen om eindelijk, en wel heel snel, mijn laptop (GEREPAREERD) terug te krijgen van Acer

Mijn 6 mnd oude Acer laptop kreeg okt. 2010 problemen. Na veel heen en weer gebel (en heel veel ellende met de helpdesk) de laptop eind december opgestuurd. Tot nu toe niet terug. Paar keer geschreven (ik bel niet meer, de medewerkers van de helpdesk zijn of niet te verstaan of onkundig) krijg ik vandaag een e-mail met daarin de mededeling dat ik de laptop mag opsturen. Dat ding is er al! Via UPS track en trace zelf gecontroleerd en ja hoor, 23-12-10 is de laptop in Den Bosch afgeleverd aldaar bij het repair center. Ik word er moedeloos van. Kennelijk weten ze zelf niet wat er op de reparatieafdeling aanwezig is. En als ze iets "over" hebben wordt er dus kennelijk niet geinformeerd waar dat apparaat vandaag komt. Binnenkort emigreer ik en ik wil mijn laptop mee.
Maar het dringt daar maar niet door... Wat kan ik nog doen. Heb ondertussen kopieen van de laatste brief al naar Kassa/Radar/Consuwijzer/Consumentenbond gestuurd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Wat je moet doen is een aangetekende brief sturen met in chronologische volgorde van de correspondentie die jij met Acer hebt gevoerd.
Vermeldt in de brief dat ze nog twee weken de tijd hebben om het op te lossen, zo niet, dat je dan juridische stappen gaat ondernemen. Dit moet werken!

Dit zeg ik, omdat mijn vriendin precies hetzelfde is overkomen met haar Acer laptop. Na twee maanden werd ze er ook moedeloos van en heeft ze het bovenstaande gedaan. Binnen twee weken kreeg ze, let wel: Een nieuwe Acer laptop!! En als schot in de roos, kreeg ze een paar weken later haar eigen laptop terug. Gerepareerd en wel!! :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze weet nog steeds niet, of die nieuwe laptop service was of dat ze het verkeerd hebben gedaan. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is heb je een RMA nummer. Als ik me niet vergis is deze iets van 7 cijfers lang. Stuur een brief naar Acer Den Bosch t.a.v. de afdeling repair met daarin kort maar duidelijk de reden samengevat dat je wil weten waar je laptop uithangt, en geef het RMA nummer. Het lijkt me namelijk dat ze hem kwijt zijn geraakt. Bereik je de afdeling repair met je brief dan bereik je de mensen die hem kunnen opsnorren. Dat doen helpdesk pikkies niet :-P Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing