Wat kan ik nu nog doen om eindelijk, en wel heel snel, mijn laptop (GEREPAREERD) terug te krijgen van Acer
Mijn 6 mnd oude Acer laptop kreeg okt. 2010 problemen. Na veel heen en weer gebel (en heel veel ellende met de helpdesk) de laptop eind december opgestuurd. Tot nu toe niet terug. Paar keer geschreven (ik bel niet meer, de medewerkers van de helpdesk zijn of niet te verstaan of onkundig) krijg ik vandaag een e-mail met daarin de mededeling dat ik de laptop mag opsturen. Dat ding is er al! Via UPS track en trace zelf gecontroleerd en ja hoor, 23-12-10 is de laptop in Den Bosch afgeleverd aldaar bij het repair center. Ik word er moedeloos van. Kennelijk weten ze zelf niet wat er op de reparatieafdeling aanwezig is. En als ze iets "over" hebben wordt er dus kennelijk niet geinformeerd waar dat apparaat vandaag komt. Binnenkort emigreer ik en ik wil mijn laptop mee.
Maar het dringt daar maar niet door... Wat kan ik nog doen. Heb ondertussen kopieen van de laatste brief al naar Kassa/Radar/Consuwijzer/Consumentenbond gestuurd.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.