Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een usb stick die doet alsof hij een keyboard is?

Dit is nodig om de bios check te omzeilen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
538

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

niet dat ik weet, wat je wel kan doen is heel ff een toetsenbord nemen en even naar je bios gaan.

hier kan je instellen dat bij wat voor error dan ook je bios gewoon doorstart, dus ook op keybord error.

dit hoef je maar 1x in te stellen, daarna sluit jeje pc weer af toetsenbord er uit en het werkt gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik helaas al geprobeerd. Mijn server pc start alleen op met een usb keyboard erin, een ps/2 heeft ook geen nut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mmm okee, dat is wel moeilijk dan. een virtuele keybord zou ik zo snel niet weten. ik kan hooguit zeggen koop bij de kijkshop een oprolbaar toetsenbord...dat neemt niet veel ruimte in beslag. off....haal ergens een sloop toetsenbord vandaan. sloop deze open en haal het printje er uit ( deze zijn niet zo groot ) en maak daar een USB stekker aan. dat je dit gebruikt als USB stick. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel het beste antwoord, helaas had ik deze optie niet in mijn bios! ik heb het uiteindelijk opgelost met een numpad toetsenbord en deze heb ik in de computer kast gelegt

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding