Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Laad mijn tomtom bij als de computer uitstaat.?

Via de usb laad de tomtom bij als de pc aanstaat.
Maar als ik deze uitschakel.
Maar niet helemaal van de stroom haal,,laadt deze dan ook nog bij.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee. Dat gebeurd niet.

Toegevoegd na 51 seconden:
Als de computer uit staat, zal er ook geen elektriciteit meer door de USB poorten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan laadt apparatuur via de usb-kabel niet meer bij.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Ja. USB poorten blijven op een moderne PC onder spanning staan. Dit is bedacht omdat in een standby mode je de PC weer aan moet kunnen zetten met een USB toetsenbord.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad +1
Kimath
13 jaar geleden
Daarom dat mijn muis nog licht blijft geven als de pc uitstaat :)
Ik zet altijd na het uitzetten van de pc nog zo'n knop om op de stekkerdoos, dan is alles compleet uit.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
standby mode is toch wat anders, dan een computer die uitstaat? bij mijn laptop laadt de telefoon, die ik meestal oplaadt via de computer, niet meer op, als ik laptop uitzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een laptop, waar als ik er een lampje instop (lampje om toetsenbord mee te verlichten in het donker dat werkt via USB), hij het wel doet als mijn pc aan staat, maar zodra hij uitgaat, gaat het lampje ook uit... Vandaar ook mijn antwoord.
Misschien dat dat niet geld voor vaste pc's of nieuwere laptops.
escape heeft gelijk. Het ligt aan depc en zijn instellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, maar je moet wel even bij je instellingen kijken dat de USB poorten aan staan als de pc uitstaat
dan kun je goed een tomtom opladen

even een tip

{als het goed is kun je aan op het schermpje van de tomtom bij de accu logo {waar je kunt zien zeg maar hoe vol de accu nog is van de tomtom},{als die streepjes heen en weer gaan dan laad de accu op { dat wil zeggen dan dat het aan het opladen is!}

oke maat, Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding