Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Alle bestanden zijn in een keer van mijn USB-stick af, wat nu?

Bij mij zijn in een keer de bestanden van de USB-stick af.
Ik had de usb-stick in mijn computer zitten, ik zette hem daarna stand - by.

Toen ik later opstarten, wilde ik de map van de usb openen, en in een keer waren alle bestanden weg.
MAAR als ik op eigenschappen klik, staat er wel dat er 953mb Gebruikt is en er nog 56mb beschikbaar is.
Er stonden zeer belangrijke gegevens op, o.a.: mijn profielwerkstuk van 16 A-4'tjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.2K
capthavoc
13 jaar geleden
heb je hem ook op een andere pc geprobeerd ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, dat zou je even moeten proberen... "MAAR als ik op eigenschappen klik, staat er wel dat er 953mb Gebruikt is en er nog 56mb beschikbaar is."
Dat brengt toch goede hoop...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt er van uitgaan dat de indeling van je stick corrupt is geraakt. Bewaar belangrijke zaken ALTIJD op twee verschillende plaatsen. Maar daar heb je nu niets meer aan.
Twee tips:
1) Bidden
2) Download het programmaatje in de link en laat het los op je stick.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je toevallig ook een licence key?
De bestanden staan er gelukkig nog op. Ik dank je zeer, maar ik kan de bestanden alleen niet lezen?
escape
13 jaar geleden
Nee, die heb ik niet. Ik hoopte dat dit stukje gratis was, maar niet dus. Als die bestanden zo belangrijk voor je zijn, dan zou ik die paar tientjes maar uitgeven aan een key.
En maak verder backups, dan heb je dit gedonder niet meer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was zo raar gelopen, want ongeveer 1 uur daarvoor had ik er nog gewoon aan gewerkt, misschien dat er kortsluiting is ontstaan, omdat ik de USB in de pc had laten zitten. Maar in ieder geval bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

nu heb je dus pech!
je kan er niets anders aan doen, sorry!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding