Wat is een gemiddelde levensduur van een laptop?
4 jaar geleden kocht ik een VAIO (Sony) laptop. Ik had eigenlijk wel verwacht dat zo'n duur apparaat minimaal 5 jaar mee kon, zonder dat zich problemen voordoen. Ook omdat het toch een redelijk (dacht ik) hoogstaand merk is.
Voor mijn studie had/heb ik een laptop nodig waarom grote grafische programma's moeten kunnen draaien, vandaar viel mijn keuze op een Vaio. (FE31H)
Nu kan ik niet meer vast internetten (omdat de poort kapot is), draadloos internet hapert nu ook en werkt dramatisch slecht. En ik kan al jaren niet zonder stroom op de laptop werken.
Ik had veel eerder mijn poot stijf moeten houden bij de winkel waar ik hem heb gekocht. Maar in de winkel doen ze alsof ik 'dom' ben en Sony/Vaio kent hun eigen laptop code geeneens! Ik weet in ieder geval wel dat ik niet snel weer een VAIO zou kopen. Hij is me behoorlijk tegen gevallen. Maar misschien heb ik het gewoon net verkeerd getroffen...
... maar om een lang verhaal kort te houden, mijn vraag is dus vooral; wat de gemiddelde levensduur van een laptop is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.