Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer een gebruiker een mail ontvangt (maakt niet uit wie) komt er geen adres bij het veldje "Aan:'. Iemand enig idee?

Het maakt niet uit om welke gebruiker het gaat, ook bij nieuwe gebruikers treedt het probleem op.

We gebruiken Exchange 2003 (geintegreerd in Small Business Server) met alle nieuwe updates
en service packs t/m SP2.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb nu mijn exchange niet bij mij maar probeer eens te zoeken in uw configuratiescherm van uw exchange, start all programes, exchanges.. .
Dus u wilt graag de vermelding hebben naar waar hij het wil toesturen. Zal eens verder opzoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image