Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vervang ik een chat op mijn Android smartphone?

Als ik een chat wil wissen worden alle chats met die persoon gewist. Dus ook alle voorgaande chats van andere dagen en die wil ik bewaren.
Ik bedoel op WhatsApp

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Om een specifiek chatbericht op Whatsapp te verwijderen, houd je je vinger ingedrukt op het bericht om te selecteren.
Dan verschijnen er bovenin het scherm meerdere opties, 1 daarvan is een plaatje van een prullenbak.
Hiermee verwijder je het chatbericht.

Je hebt meestal de optie om alleen voor jezelf te verwijderen of voor alle mensen in de chat.
Ritsuka
8 uur geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt een chat op je Android smartphone vervangen door het gesprek te archiveren in plaats van te wissen. Dit zorgt ervoor dat de chat verborgen wordt, maar deze blijft wel bewaard.

Om een chat te archiveren, ga naar je berichten-app en houd de chat ingedrukt die je wilt vervangen. Je zou nu de optie moeten zien om "Archiveren" of "Verbergen" te kiezen. Hierdoor blijft de chat uit zicht, maar worden de eerdere berichten niet verwijderd.

Als je later de chat weer wilt bekijken, kun je naar de gearchiveerde chats gaan. Dit is meestal te vinden onderin je berichten-app, vaak met een aparte sectie voor gearchiveerde gesprekken.

Wie heeft ervaring met het archiveren van chats? Welke tip voor jullie werkte het beste om chats te beheren zonder ze te wissen?
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing