Wat zijn "unused index entries" en "unused security descriptors"?

Elke paar maanden doe ik een 'chkdsk' op al mijn schijven / partities (Windows 10, SSD en HD). Op de SSD, tevens boot disc, krijg ik steevast de volgende melding van chkdsk:

Stage 3: Examining security descriptors ...
Cleaning up 315 unused index entries from index $SII of file 0x9.
Cleaning up 315 unused index entries from index $SDH of file 0x9.
Cleaning up 315 unused security descriptors.
Security descriptor verification completed.

Het getal 315 varieert van keer tot keer, maar verder is deze melding altijd dezelfde.

Wat betekent dit, wat is de oorzaak, en wat kan ik er eventueel aan doen?

Cryofiel
3 uur geleden

Geef als eerste antwoord