Waarom vind ik geen bluetooth hooftelefoon?
ik heb laatst een nieuwe usb adapter bij media markt omdat ik dacht mijn bluetooth problemen met mijn hoofdtelefoon zoude opgelost zijn? maar neen ik zet apparaten dan ga dan naar instellingen en tik met mijn muis op bluetooth en wacht je tot het gedaan heeft met zoeken. maar zelfs na 2 a 3 dagen nog steeds niets op mijn deskop het probleem is wel dat je dus totaal niet meer kunt zien wanneer de bluetooth is opgeladen bedoel de accu. als ik hem gebruik om naar mp muziek te luisteren op mijn android dan is verbinding geen probleem maar ik weet dus niet hoe lang hij is opgeladen kan ik dus niet zien op instellingen
Wat voor usb adapter?
Is hoofdtelefoon ge-paired met Bluetooth (op apparaat waar je mee probeert te verbinden)?
Ziet de BT op je PC wel andere apparaten? Zoals je telefoon, TV weet ik het wat allemaal in de buurt bevindt?
Heb je je koptelefoon ONTkoppelt van je telefoon voordat je hem probeert te koppelen met je PC. Misschien een heel gek idee, maar waarom laad je hem niet op wanneer je hem kan opladen?! Dus eerst had je een PC die wel BT-apparaten ontdekte zoals je koptelefoon. Dat werkte nier meer. Toen heb je nog eens een BT-dongle erbij gekocht en in de PC gestoken en nu werkt BT ontvangst op de PC nog niet?!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.