Het maken van een backup word bij 97% geannuleerd. Hoe komt dit?

Op het systeem van windows 10 lukt het maar niet om een backup te maken en blijft steken bij 97%. waarbij ik later een mededeling krijg dat de backup niet voltooid kan worden en geannuleerd is. Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd maar zonder resultaat. De laatste 3 % komt er niet op. Wie weet hier een oplossing voor en voor wie is dit een bekend iets

Picture for question
4 maanden geleden
1.1K
TurfGraver
4 maanden geleden
Beschadigde of corrupte bestanden of apparaatbeveiliging staat niet aan.
Te weinig ruimte op plaats waar je naar backup.
soundstorm
4 maanden geleden
Ruimte is er zat. Hoe los ik bovenstaande tips van u op?
tinus1969
4 maanden geleden
Probeer het eens in etappes?
TurfGraver
4 maanden geleden
Hier info
https://www.easeus.com/amp/backup-recovery/windows-10-backup-keeps-failing.html

Geef als eerste antwoord