Hoe kan ik mijn wachtwoord van "beheerder" terugvinden?
ik krijg regelmatig dit scherm te zien als ik iets probeer te installeren zoals HitmanPro. hoe vind ik mijn wachtwoord terug? ik ben radeloos omdat dit regelmatig gebeurt...
"stop maar omdat ge geen oplossing geeft" Wellicht ben je niet bekend met het oplossen van problemen.
Het is bijzonder lastig om een probleem op te lossen van een ander op afstand, zonder dat je bij de computer kan. Wat mensen dan altijd kunnen doen is een mogelijke oplossing aandragen.
Wat nu als de volgende stap van TurfGraver het geven is van een tip die je WEL zou helpen, maar TurfGraver niet meer reageert omdat je wil dat hij stopt. Wel ik weet een methode om hier sowieso vanaf te komen. Het compleet herinstalleren van Windows, aangezien je radeloos stelt te zijn, ben je bereid om dat te doen? Dan help ik je graag omdat op een juiste manier te doen zonder dat je gegevens verloren gaan.
Druk eens op de windowsknop en tik dan
account beheren
in.
Dat is Joey die dat zegt.
https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/administrator-account-veranderen/4d58c7dc-3f4a-4c80-b36c-bc4f0727bb8f Als jij lid wordt op die pagina kan jij ook mensen helpen.
Maar als je zoiets ziet en de volgorde om ergens te komen is niet exact zuiver kan je gewoon de windowsstartknop inklikken of intikken en dan een term invoeren. Gebruikersaccounts En dan ben je er ook.
Joey zal wel een oudere versie in zn hoofd hebben waar je nog configuratiescherm altijd zag als je start indrukte.
Mijn optie zou zijn.
Zorg dat je bestanden VEILIG staan. (op een losse HDD oid)
Pak een usb-stick van >8GB
Ga naar https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 En doe daar HULPPROGRAMMA DOWNLOADEN (dat is dus de tweede blauwe knop).
Download dat en voer dat programma uit
Kies de USB-stick als medium en start je laptop opnieuw op
Geef in je BIOS aan dat je laptop op moet starten via USB-stick (dat moet je even opzoeken aan de hand van je laptop model)
Dan kan je windows 10 compleet schoon installeren.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.