Ik kan mijn laptop upgraden naar Windows 11, is het verstandig dit al te doen of kan ik beter wachten?
Mijn laptop geeft aan dat een upgrade naar Windows 11 gereed staat.
Is het niet beter nog even te wachten met deze upgrade?
https://www.bleepingcomputer.com/news/microsoft/brother-printers-may-not-work-in-windows-11-if-connected-via-usb/ Maw als je nu switcht naar Windows 11 ben je eigenlijk een beetje aan het beta-testen. Aan de andere kant is er weinig reden om wel over te stappen op dit moment. Windows 10 wordt nog gewoon ondersteund en krijgt beveiligingsupdates.
Ik had Windows 10 en ik moet eerlijk bekennen, ik vind alles soepeler lopen, oogt ook mooier maar iedere moet maar zien wat hij/zij zelf doet, ik ben er tevreden mee.
En anders bestaat er nog zoiets als Norton Ghost waarvan ik een recente back-up heb en terug kan keren naar Windows 10 maar die kans is uiterst klein kan ik je verklappen.
En diegene die twijfelt, mijn scanner die niet meer ondersteund werd door Windows 10, deze werkt nog perfect met Vuescan die de "oudjes" van welk merk ook nog laat werken.
Ook mijn oude vertrouwde HP deskjet 930 c uit het stenen tijdperk print rustig door op W11.
En nog een leuke bijkomstigheid voor mij dan, ik gebruik Classic Shell waarbij het startmenu gewoon van Windows 7 en 10 is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.