Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe " underline" ik een door gestuurde link?

Ik stuur een link naar mijn android telefoon, in mijn mail is hij niet underlined en Kan ik hem dus niet openen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
paulus811
6 jaar geleden
van waaruit stuur je de link? Meestal moet je een link markeren als 'hyperlink' anders is het gewoon tekst.
LeonardN
6 jaar geleden
Meestal moet dat juist niet meer. Behalve op het gv-forum, wat ik echt onbegrijpelijk vind in deze tijd. Kan je een paar voorbeelden noemen vanwaaruit je iets stuurt wat je eerst moet hyperlinken? @Marja89
Wellicht dat je de volledige link moet geven dus https://www.startpagina.nl ipv www,startpagina.nl/v (en al helemaal niet startpagina.nl dat zal niet werken).
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mijn vraag was niet duidelijk. Maill die ik ontvang op android heeft geen hyperlink. En kan ik dus niet openen. Dezelfde mail geopend op mijn computer heeft deze wel. Hoe kan ik deze op mijn telefoon ook krijgen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wellicht is het plaatsen van een spatie achter de link (voor de {return}) de oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding