Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Klik in verkenner met je rechter muisknop op het bestand in kwestie. Ga naar Eigenschappen en verwijder het 'alleen lezen' kenmerk.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Er is een programmatje unlocker waarmee je alle bestanden die je niet kunt verwijderen toch kunt verwijderen

Toegevoegd na 32 seconden:
De attributen van het bestand kunnen op 'Alleen lezen' zijn ingesteld.
Klik met de rechtse muistoets op het bestand en kies Eigenschappen. Klik het tabblad Algemeen en verwijder het vinkje Alleen lezen (naast Kenmerken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat is niet van toepassing hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze allemaal uitgeprobeerd, wat hier staat.
Met verkenner lukte het deels. Maar als ik later weer terugging was alleen-lezen weer aangevinkt :S
Met unlocker lukt het ook niet. Als ik het probeer te verwijderen dan zegt ie dat ik de pc opnieuw moet opstarten. Dat heb ik gedaan maar toen zei die weer het zelfde :S
AWM
14 jaar geleden
Oke, om wat voor bestand gaat het? Hoe heet het? En ik welke map staat het?
In verkenner (windows toets+E) alle bestanden in de betreffende map selecteren (ctrl+A) en met rechtermuisknop klikken op eigenschappen. Via deze weg kan je jouw keuze dmv vinkjes selecteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Waarom nou meteen alle bestanden in die map? De bestanden hebben niet voor niets het Aleen Lezen Kenmerk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is deze starter direct klaar mochten er soortgelijke bestanden staan. Zo heb ik dat zelf ook met mijn muziek....in 1x de hele rats en kom ik iig niet voor verrassingen te staan (oftewel: irritatie)
Ik gebruik het bestand unlocker, die alles verwijderd wat je maar hebben wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding