Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er al een versie (app) van Internet Explorer voor een android tablet?

Ik heb de Samsung Galaxy 10.1 Tab en had daar Chrome op gezet maar die werkt niet goed. Daarom wil ik als het kan er IE ook op zetten. Is dat mogelijk?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet dat het een jaar geleden nog niet kon maar de technische ontwikkelingen gaan zo snel dat het nu misschien wel kan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Nee er bestaat geen IE voor Android, maar geloof me dat wil je niet, een beter alternatief of alternatieven is/zijn Firefox Opera en Dolphin

Toegevoegd na 39 seconden:
En een jaar geleden waren er al alternatieve browsers voor Android
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Neen enkel voor ontwikkelaars. En aangezien Internet Explorer van Microsoft is en Android van Google, zie ik dit in de toekomst ook niet snel gebeuren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IE houdt binnenkort op te bestaan, dus zal er geen app komen voor android. Sowieso is IE de beroerdste browser ooit, dus je moet wel desperaat zijn om die op android ook te willen.
Ik sluit me aan bij jfreke, zet dolphin erop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
IE is ontworpen voor gewone computers en is een browser die in een slecht staat, er is geen Android app en er komt geen Android app. Misschien krijgt de opvolger van IE, Edge, wel een Android app, het maakt niet uit dat Android van Google is omdat Microsoft Office ook op Android beschikbaar is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op de Samsung Galaxy 10.1 is standaard de app Internet aanwezig. Dat is een systeem-app.
Als die niet bevalt, dan kun je misschien een andere app proberen zoals FireFox.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing