Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn touchpad weer maken!?

ik zie dat er al eerder vragen naar zijn geweest,alleen schiet ik daar niet echt mee op.

De touchpad van mijn Asus laptop werkt opeens niet meer, dit is zo'n 2 dagen geleden gebeurt zonder dat ik ook maar iets veranderd heb.

(ook niks gedownload, dus aan virus zal het niet liggen denk ik <-- op andere site's gelezen)

maar het reageert nergens op, de cursor zelf niet maar de muisknoppen ook niet. De touchpad staat ook niet uitgeschakeld met een fn+ f9 knop, heb het al paar keer geprobeerd maar niks werkt...

iemand die hier wel verstand van heeft, of ook zo'n probleem heeft gehad misschien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Misschien het nieuwe besturingssysteem downloaden. Koppel dan gewoon een muis met draad en download.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Veel problemen met niet (meer) functionerende trackpads hebben betrekking op het aarden van de trackpad. Dus als de laptop geladen wordt dan werkt het niet meer, maar op batterij weer wel. Sommigen gaan een stuk verder en schroeven de laptop open en verbreken de zilveren/gouden folie met de rest van het chassis om het weer werkend te krijgen. Wellicht zit bij jou ook de oorzaak in aarding van je laptop, het is immers een 'charged coupled device' Ga in iedergeval op een ge-aard stopcontact zitten met de laptop.... Anders losschroeven en tijdelijk wat je ziet zitten wat naar 'ground' verbonden is vanaf de trackpad verbreken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing