Hoe kan het dat mijn laptop gelijk vastloopt na opstarten?
Sinds gister middag liep mijn laptop opeens vast heb heem toen uit en weer aan gedaan. Nu elke keer doe ik hem aan ik voer me wachtwoord in en het duurt wel langer tot 5 minuten tot alle programma's enzo zijn opgestart.
Daarna klik ik de programma's weg klik ik bijvoorbeeld op start loop hij alvast en als ik op chrome klik ook alles.
Dit is de 1e keer dat ik dit heb snap niet hoe het kan ik heb een Lenovo G50 .
ik heb hem nog maar 5 Maand heb heel veel geheugen etc. 500 GB en 8 GB RAM.
Staat bijna niks op maar deed een spel op internet toen liep hij in 1 keer vast.
Ik heb windows 8
Heb al wat dingen verwijderd, maar niks helpt.
Kan iemand mij misschien heermee helpen?
Zou voorstelen om in veilige modus op te starten; als je comp opstart dan ligt het waarschijnlijk toch door een of andere mallware dat je verwijderen moet. Heb je een virusscanner? Anders deze laten draaien heb je deze niet, dan wordt het lastig, daar je deze via internet kunt downloaden gratis AVG bijvoorbeeld. Heb je echt geen verstand van computer? breng deze terug naar de winkel en zegt dat deze vastloopt, kijken ze vast wel voor je na er zit immers garantie op. In het ergste geval een computernerd bestellen via marktplaats en een vaste prijs bieden voor het fixen daarvan. succes
btw Lenovo? arghh
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.