Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik upgraden naar windows 10?

Ik heb windows 8 en wil upgraden naar windows 10.
Ik vernam dat dit gratis kon (het zou zelfs gratis kunnen voor mensen die een illegale versie hebben, maar die van mij is legaal). Als ik echter op de microsoft website me wil inschrijven om op de hoogte gehouden te worden dan krijg ik de melding "uw verzoek kan niet worden voldaan".
Is er een andere manier om te upgraden?

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Windows 10 is momenteel alleen als Technical Preview te installeren. Lees voordat je hieraan begint eerst of je dit echt wilt. De bijgevoegde bron beschrijft precies hoe je het kan doen. Lees goed het stukje 'Download en installeer de Preview alleen als je...'. Het is de bedoeling dat je jezelf eerst registreert als 'Insider' (zie tweede bron), dan kun je vanuit Windows 10 ook feedback geven.
Ook is het zo dat als je dit traject ingaat, dat je uiteindelijk (na alle updates van tussenversies) uitkomt op de exacte release versie zoals iedereen deze krijgt wanneer Windows 10 uitkomt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, de enige manier is om te wachten. Wachten tot de zomer. Dan wordt deze versie pas ter beschikking gesteld aan het publiek. En wat je zegt klopt, illegale gebruikers kunnen Windows dan legaliseren.
escape
10 jaar geleden
windows 10 is officieel nog niet uit maar je kan wel een preview versie installeren
let wel dat dit wel eens ene kreupele versie kan zijn aangezien niet alle drivers van bijvoorbeeld printer ed niet up to date zijn. of software dat er nog niet mee werkt

dus deze kan je beter niet over je windows 8 heen installeren maar op een aparte partitie.
capthavoc
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing