Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na een update doet mijn geluid het niet meer, en krijg het niet meer terug, wat nu?

Ik heb zoals ook bij de andere vragen als antwoord is gegeven al meerdere keren een systeemherstel gedaan maar het werkte niet. Ook heb ik al meerdere keren mijn laptop opnieuw opgestart.
Er staat nog steeds een geluidsicoontje met een kruis ervoor en als ik erop ga staan staat er: 'geen apparaat voor geluidsweergave geïnstalleerd.' En als ik erop klik staat er dat het probleem niet door probleemoplossing kan worden hersteld. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.. iemand een oplossing?
Ik heb een HP Pavilion dv6710ed notebook PC met Windows Vista.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer je laptop een keer opnieuw op te starten, als het dan nog steeds niet werkt, ga dan naar instellingen en kijk of er opties zijn het te verwijderen bij de categorie audio, en als dat niet werkt, ga dan naar je antivirusscanner en voer een scan uit. (misschien heb je een virus op je laptop)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding