Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij Word wanneer er twee verslagen in één document moeten staan, een keer weer vanaf 1 beginnen bij de paginanummers?

Ik moet van school twee documenten in 1 voegen. Hoe kan ik bij het tweede verslag de paginanummering weer opnieuw laten beginnen?
Help mij please, ik ben helemaal in paniek:$

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Helpt dit op de eerste pagina van het tweede verslag? Klik op Paginanummer > Paginanummers opmaken om het dialoogvenster Opmaak van paginanummer te openen.
Als u de nummering wilt beginnen bij 1, klikt u op Beginnen bij en typt u 1. (Als u dat niet doet, wordt automatisch het daadwerkelijke paginanummer gebruikt). http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/paginanummers-later-laten-beginnen-in-een-document-HA102841427.aspx

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Door na het eerste verslag een sectiebreak in te voegen en dan bij het volgende verslag de paginanummering weer vanaf 1 te laten beginnen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sectiebreak: met welke knoppen doe je dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met Lint / Pagina indeling / Eindemarkering / Sectie einde
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image