Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet raad met onze slechte streaming van films? De film stopt om de haverklap.

Het probleem:
Sinds kort kunnen wij niet meer een film online kijken, zoals bijvoorbeeld op Videoland.
Wij hebben Telfort hierover gebeld maar volgens hen hebben wij een snelle, boven gemiddelde verbinding. Onlangs hebben we ook de pc opnieuw geïnstalleerd in de hoop op verbetering, maar hij lijkt zelfs trager te zijn geworden.

Wat gebeurt er:

• Het beeld is vaak schokkerig en stopt om de haverklap (in elke browser).
• De pagina moet worden ververst wil de film weer kunnen lopen maar loopt even later toch weer vast.
• Een tijdje terug was dit nog af en toe, nu is het heel erg vaak.

De lol is eraf om nog films te kijken en we weten totaal geen raad hiermee.
Is er iemand die een idee heeft waar het probleem zit en die wat van computers afweet?
We hebben een Packard Bell met Windows Vista (zie afbeelding).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Dat probleem heb ik ook af en toe. Bij mij is altijd het modem de schuldige. Even resetten en het is weer in orde. Als je het reset knopje niet kunt vinden, trek dan de voeding er uit en na 10 sec. weer er in. Het modem gaat zich dan opnieuw instellen. Wel zorgen dat tijdens het instellen je computer niet vragend staat, dus even je browser uit zetten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Laat je even weten of het gelukt is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heeft waarschijnlijk te maken met je internetsnelheid . Wanneer je een film gaat kijken kan je best alle apparaten uitzetten van de wifi . Dat zal normaal helpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb Videoland ook een maand geprobeerd, maar ook hier werkt de dienst niet goed. Tijdens de film gaan bufferen, stoppen of geen geluid zijn de storingen.
Internet is hier 175 mb/s, dat is meer dan genoeg. Modem resetten werkt ook niet

Ligt dus aan Videoland zelf. Youtube heeft ook zijn storingen, maar die is gratis. Voor videoland moet je dik betalen voor iets wan niet werkt.

Heb weer opgezegd. Voor dat geld kun je een keertje naar de bioscoop of koop je een DVDtje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing