Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

verschil tussen iOS 8 en iOS 8.2?

Ik zit te twijfelen of ik iOS 8.2 zal nemen. Ik ben namelijk niet erg tevreden met iOS 8. Maar wat is dan het verschil tussen iOS 8 en iOS 8.2?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
IOS 8 is toch vrijwel hetzelfde als IOS 7 qua uiterlijk? Alleen ander toetsenbord en nog wat kleine aanpassingen dacht ik. En IOS 8.2 zal waarschijnlijk vooral wat bugs opgelost etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
qua uiterlijk wel @Maarten2212 . Alleen wordt mijn iPhone trager en trager. Batterij gaat sneller leeg. Ik heb bijvoorbeeld 30% valt ie opeens uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij zijn het voornamelijk bug fixes...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm dat is vervelend Lizzy, welke iPhone heb je? en het klopt inderdaad wat j4ck1nth3b0x zegt, het is vaak enkel bug fixes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iPhone 4s
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je iOS 8.0.2? Want iOS 8.2 is nog niet uit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

iOS 8.2 is nog niet uit. je bedoeld denk ik iets anders?

Belangrijke nieuwe functies iOS8 voor de eindgebruiker t.o.v. iOS7 zijn onder andere HealthKit, interactieve notificaties, widgets in het notificatiecentrum en woordvoorspelling in het toetsenbord.

kijk ook op apple.nl

Toegevoegd na 57 minuten:
Hier kan je de wijzigingen voor iOS 8.0.2 vinden: http://support.apple.com/kb/DL1758

Het is een minor release wat inhoud dat het hoofdzakelijk bug fixes zijn (kleine fouten zijn opgelost).

Ik zou je aanraden deze altijd te updaten. Major versies (van 7 naar 8) bevatten grotere wijzigingen en daar kan je in principe nog over twijfelen. Maar bedenk ook dat sommige apps in de toekomst nog alleen maar updates maken of uitkomen op iOS8, dus vroeg of laat ontkom je er misschien toch niet aan om bij te blijven met de updates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt verschil zul je niet merken, maar verschillen zijn er zeker wel. IOS 8 is pas uit en heeft nog zogenaamde "kinderziektes". Als een programma of besturingssysteem uitgebracht wordt is deze wel af, maar niet bugvrij. Dat wil zeggen dat er nog kleine foutjes in het systeem zitten die er voor zorgen dat er bijvoorbeeld functies niet 100% goed werken of dat er ergens een beveiligingslekje zit. Het is daarom verstandig om altijd up to date te blijven, omdat je zo beter bent beschermt tegen hackers etc. Gelukkig ben je op een Iphone (IOS) over het algemeen erg veilig, omdat het een gesloten systeem is (je kunt alleen apps downloaden die door Apple gecontroleerd worden).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overigens is IOS 8.2 nog niet uit, wel IOS 8.0.2

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding