Hoe kan ik een backup van mijn mobiel maken waarvan het scherm niet meer aangaat?
Mijn mobiel is een poosje geleden kapot gegaan gewoon van ouderdom. Nou doet hij het eigenlijk nog wel alleen het scherm is kapot dus hij gaat nog gewoon aan en uit en maakt nog geluid. Maar nu lukt het mijn niet om de contacten te backuppen.
Ps. Ik heb een samsung mobiel van 3 jaar oud met android.
Als je usb debugging aan hebt, verbind je mobiel met de computer, installeer dan dit programma: http://droid-at-screen.ribomation.com. met dit programma kan je het scherm van je mobiel op de computer zien, nu kan je navigeren via het touchscreen van je mobiel en zien wat je doet op de pc. Heb je usb steniging niet aan staan, dan kan je dat door op de gok op de goede plek te klikken aan zetten/screenshots maken om te zien wat je doet en die op je computer openen. Als de touch sensoren van het scherm ook niet werken, bed I'll dat je weinig anders kan doen dan het scherm verbannen of het zo laten en de data te verliezen.
**vervangen
Nu ben ik er achter gekomen dat mijn leen mobiel waar mijn contacten opstonden maar die ik heb laten vallen. Wel al mijn contacten bevatten maar bij deze mobiel zijn juist alleen de touch sensoren kapot en niet het scherm. als ik hem aansluit op de computer kan ik ook gewoon verbinden kan ik niet gewoon via de computer de contacten van mijn mobiel afhalen dan met een of ander programma.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.