Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn werkbalk weer verkleind?

Ik heb gisteren in firefox ingezoomd en uitgezoomd, dus even naar 150% gedaan en weer terug naar 100%. Alles verkleind terug, maar de balk met het kruisje, minimaliseerknopje etc blijft op 150%. Ook wanneer ik word open, is de hele werkbalk uitvergroot, en hetgeen waar ik in werk is gewoon normaal. Iemand enig idee hoe ik dit terug krijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Voor Windows 7:
- Op je bureaublad rechts-klikken.
- Je krijgt dan een rolmenu, en daar kiezen voor "personaliseren". Er opent zich nu een menu.
- Klik linksonder op "Beeldscherm".
- Kies voor "Laag - 100% (standaard)".
Als het goed is is alles nu weer normaal.

Windows 8 en 8.1 (zo te zien gebruik je een van die twee):
- Op je bureaublad rechts-klikken.
- Je krijgt een rolmenu, kies voor "personaliseren". Er opent zich een menu.
- Klik linksonder op "beeldscherm".
- Hier kan je de grootte van alle items veranderen, hier moet je waarschijnlijk voor "Laag - 100% (standaard)" kiezen.
- Klik op "toepassen".
- Om de wijzigingen door te voeren moet je opnieuw opstarten.
- Het kan ook zijn dat je alleen de tekstgrootte hebt veranderd, en dan moet je onderaan bij "Alleen tekst vergroten" je instellingen veranderen.
- Kies "Titelbalk" en "10".
- Klik op "toepassen" rechtsonder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En de volgende keer als je in Firefox het scherm wil vergroten kan je heel makkelijk op je toestenbord de [ctrl]-toets tegelijk met de [+]-toets indrukken, net zolang tot de de gewenste grootte hebt.
Door de [ctrl]-toets en de [-]-toets tegelijk in te drukken kan je weer terug naar de oorspronkelijke grootte.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding