Waarom werkt Startup Repair (windows 7) niet?
Hallo,
Ik heb mij net aangemeld op dit forum omdat ik een probleem heb met de Samsung Notebook van mijn moeder.
De notebook start het systeem niet meer op. Ik krijg eerst een melding of ik het systeem in veilige modus wil opstarten of op de normale manier.
In de normale modus krijg ik alleen een zwart scherm na het laadbalkje van Microsoft Corporation, dat werkt dus niet.
In veilige modus start ie Startup Repair. Vraagt nog een taal te selecteren waar ik Dutch selecteer. Vervolgens begint ie met zoeken naar problemen.Helemaal bovenaan in datzelfde venster staat ; Your computer was unable to start.
Hier blijft het ook bij, en blijft ie allleen maar 'zoeken' naar problemen. Ik heb het al paar keer echt lang z'n gang laten gaan maar er komt niet en blijft maar zoeken.
Ik heb het een en ander gelezen over een Ultimate Boot CD etc maar ik zit dus met een notebook ZONDER cd-driver.
Hoe kom ik weer in het systeem? En blijven alle bestanden behouden? Er staan namelijk belangrijke gegevens in waarvan geen backup is gemaakt.
dus niet alleen de veilige modus optie ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.