Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zorgt dat mijn processor steeds zoveel gebruikt wordt?

Mijn computer zegt steeds dat de processor 100% in gebruik is, terwijl die van mijn zus met dezelfde processor vaak maar 10% gebruikt. Hoe komt het dat die van mij zoveel gebruikt? Taakbeheer zegt wel dat het meeste wordt gebruikt door ''Servicehost: Lokaal systeem (17).
Wat kan ik hieraan doen? Ik heb trouwens laatst een nieuwe videokaart erin gezet en toen kon ik campaign spelen op high settings en nu heb ik minder fps op medium-low settings.

Toegevoegd na 23 uur:
Is het ook mogelijk dat het overgaat als ik windows een schone installatie geef? Ik kan namelijk hem niet terugzetten naar een herstelpunt, de laatste is namelijk maar 10 dagen geleden en meestal als hij raar doet doe ik dit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Kijk of je service.exe in je takenbeheer hebt staan.
Zoja? Download HijackThis om een cleaning proces te starten.

Ook wat veel voorkomt is FAH.exe proces die zeer onopvallend op de achtergronden werkt.. en zich verspreid via onbekende websites/ downloads. F@H is afgekort van Folding@Home. Het is een universiteit die onderzoeken doet naar ziekten dmv ongewild het proces FAH.exe op de achtergrond te laten draaien.

Toegevoegd na 44 seconden:
Verwijder Folding at home via http://www.pc-helpforum.be/f182/cpu-continue-op-100-procent-24378/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing