Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn internet explorer terug op mijn laptop, hoe doe ik dit?

Vroeger gebruikte ik steeds google chrome maar deze werkte niet meer zo goed ik kreeg steeds de foutmelding dat google chrome was vast gelopen. Daarom besloot ik om het te verwijderen. Na het te verwijderen kwam ik tot de conclusie dat ik nu helemaal niet meer op internet kon want internet explorer vond ik nergens meer terug..
Dan heb ik maar firefox gedownload op een andere pc en dit op stick gezet en zo kon ik weer op het internet. Maar hoe krijg ik mijn internet explorer terug op mijn pc ?
Als ik het download krijg ik steeds foutmeldingen.. welke versie ik ook probeer.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het hier downloaden IE 10 ; http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/download-ie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke foutmeldingen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat internet explorer 8 niet in dit besturingssysteem wordt ondersteund..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke foutmelding krijg je als je internet explorer (IE) probeert te downloaden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet goed welke explorer ik moet dowloaden dus het ik er al enkele geprobeerd. elke keer krijg ik wel andere fout medlingen zoals: Er is gedetecteerd dat een andere update wordt geïnstalleerd. Wacht totdat deze installatie of het verwijderen is geïnstalleerd en probeer het vervolgens opnieuw.
Dat internet explorer 8 niet door het besturingssysteem wordt ondersteund.?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik ook raar vind is al ik op firefox op youtube ofz iets wil bekijken moet ik Flash Player downloaden maar deze wilt hij ook niet downloaden mijn pc.. ik weet niet of dit iets te maken heeft daarmee? Maar vroeger lukte dit dus zonder problemen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Internet Explorer is zo goed als niet te verwijderen zonder je besturingssysteem in de war te gooien. Typ in de zoekbalk onder start (of in zoeken in de charmsbalk als je Windows 8 gebruikt) iexplore.exe. Als het goed is komt nu Internet Explorer weer te voorschijn.
Mocht je IE echt helemaal weg zijn dan kan je via Windows Update deze opnieuw binnenhalen.
Mocht dit allemaal niet werken laat dan even weten welke foutmeldingen je allemaal krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik het zoek in de zoekbalk typ dan vind ik idd ieplore te voorschijn. Maar wanneer ik daar op klik komt er zo heeeel vluchtig een kader op het scherm maar deze sluit zeeer snel weer je kan er niets van zien. dus met andere worden het opent helemaal niks..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik zoek in de zoekbalk dan komt idd iexplore te voorschijn*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht heb je nog ingesteld staan dat een andere browser je standaard browser is? Je kan bij je standaard programma's instellen dat IE je standaard browser moet worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IE is wel te verwijderen, maar dan moet je elke update verwijderen.
IE wordt in windows niet als programma gezien maar als update!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik gedaan het staat ingesteld als mijn standaard programma maar het probleem is dat ik niet op kan..
Amadea
11 jaar geleden
Laatst had ik Firefox verwijderd omdat de update me niet beviel, maar stond er niet bij stil dat ik eerder ook al Explorer verwijderd had. Toen ik via het Introductiecentrum van de laptop klikte op een online link kwam ik zoals Beerenburgertje schrijft inderdaad gelukkig toch via Explorer op internet en kon zo Firefox terugzetten. Op diezelfde wijze zou je Explorer ook moeten kunnen herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik daar iets wil openen dan komt het volgende voor.. ( klik even op de foto bij m'n vraag) .
Ga naar deze computer, /C: windows, programfiles X86, IEexporer, ie exe . hierop klikken zou ie terug moeten zijn.
Vraag me alleen af wat je denkt beter te kunnen met IE als met andere browsers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding