Wat gebeurt er als je een laptop terug naar fabrieksinstellingen zet en alle stations schoonmaakt?
Ik heb zonet een nieuwe laptop gekocht. Het was echter de laatste laptop die de winkel had en ik kreeg dus het toonmodel. Hier stonden foto's en dergelijke op van mensen die ze in de winkel probeerden.
Om deze te verwijderen, besloot ik meteen de laptop terug naar fabrieksinstellingen te zetten. Ik kreeg echter de optie tussen het opschonen van alle stations en... Nog een optie. Het opschonen van alle stations zou een tijdje duren, stond erbij. De andere optie zou niet lang duren. Ik koos dan maar voor de optie die lang zou duren.
Nu maak ik me echter zorgen. Iemand vertelde me dat dit wel heel lang duurt (hij staat nu na meer dan drie uur op 30%). Deze persoon zei dat ik misschien de gehele laptop opkuis hiermee, dus ook windows en dergelijke. Kortom: ik zou een lege laptop hebben volgens hem.
Kan dit kloppen? Weet er iemand wat het verschil is tussen beide opties? En is het normaal dat dit zo lang duurt?
Bedankt!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.