Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je windows 8 downloaden als je hem al een keer heb geactiveerd?

Ik heb een maand geleden Windows 8 gedownload (gekocht) en op m'n laptop geïnstalleerd. mijn laptop is kapotgegaan en teruggestuurd naar HP maar met Windows 7 ipv. Windows 8, kan ik Win8 weer opnieuw downloaden en dan weer gewoon de 'oude' productcode gebruiken of gaat dat niet ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Als je Windows 8 online hebt aangeschaft, staat er boven in je order bevestiging een link waar je Windows 8 kan downloaden.

Ben de beroerdste niet, en heb dit even opgezocht in mijn eigen orders email ;-)
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=262204

Geef in dit programma je Windows 8 licentie code in, daarna krijg je de mogelijkheid Windows 8 te downloaden als .iso of te downloaden voor installatie vanaf USB-Stick.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, dat gaat. Zolang je 1 apparaat met die serial gebruikt, is er geen enkel probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het downloaden zal wat lastiger zijn. Maar je kunt wel de zelfde product code gebruiken . Jet beste kun je na gaan of er iemand in je vrienden/familie krijg èèn cd heeft van Windows 8 zo dat je deze kunt gebruiken

Tip: als je Windows 8 opnieuw hebt geïnstalleerd maak dan èèn systeem kopie op een Externe hardeschijf dan kun je die terug zetten

Ook is het verstandig om na te gaan of jou laptop Windows 8 wel aan kan?\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing